Wednesday 4 July 2012





























Det här lovet har jag mest undvikit solen och hängt i skuggan med mina allra bästa vänner. På nätterna har jag kollat på serier, lyssnat på Jonathan Johansson och skrivit i mitt anteckningsblock. Jag har slösat pengar på restaurangmat men faktiskt knappt köpt några kläder, en klänning på second hand bara. Jag har bara läst en bok vilket gör mig otroligt ledsen, men jag har inte ro till att läsa längre. Måste göra saker som gör att jag inte tänker så mycket och när jag läser tänker jag väldigt mycket.






























Ja, så ska väl lovet fortsätta också. Minus det där med läsningen, för jag har köpt massa billiga begagnade böcker så jag blir väl förhoppningsvis lite sugen på att läsa snart.
      Nu lyssnar jag på Hassles nya album och undviker solen mer än vanligt för igår på skansen brände jag sönder min kropp pga brist på solkräm. Nåja. Är fortfarande lycklig, trots att det finns mycket som skulle kunna blåsa bort glädjen på en millisekund. 



























Puss puss

No comments:

Post a Comment