Wednesday 4 July 2012


Bild från en annan dag.





























Hej.
Det var längesen, men jag antar att jag inte riktigt tänkt på det här stället alls under de senaste veckorna. Sommarlovet har nått sin pik och idag var nog den bästa dagen på en lång, lång tid. Jag och två underbart fina vänner tog bussen till Stockholm, satt sju timmar i gassande sol och såg till slut Erik Hassle live på Skansen. Han är jordens finaste människa. Punkt.

Jag vet inte vad mer jag kan säga. Jag mår bättre och är gladare, men visst är det kämpigt. Fast ändå, stunder som dessa gör livet så sjukt mycket lättare. Att sitta med vänner och kaffe på nattåget hem och prata är något av det underbaraste som finns. Att höra Stay live gav mig rysningar och att se honom svepa blicken över publiken och under någon sekund faktiskt se på mig var helt sjukt. Åh, jag känner mig så underbart pepp på livet. Kanske är det borta imorgon men just nu, i skrivandes stund, är det så bra det kan bli.

Puss!

No comments:

Post a Comment